Jag har kommit på mig själv att jag har gått emot många av mina bestämmelser, dem var följande:
1, Ska aldrig träffa någon genom nätet.
Men det har jag gjort många gånger genom åren, innan jag träffade min make.
2, Skulle aldrig kunna tänka mig att flytta till Stockholm.
Men det gjorde jag sommaren 2006. Bodde där i ett halvår.
3, Skulle inte kunna tänka mig att bli ihop med någon med en annan religion än min.
Men det är jag och har kvar min egen, fungerar jätte bra sen flera år.
4, Kaffe är inte gott, det kommer jag aldrig att börja dricka eller gilla.
Det är gott att doppa kakor i kaffe, och någon klonk kaffe, med socker och mjölk i är gott. Men mer är det inte.
5, Fint ute på landet, men där skulle jag inte vilja bo.
Bor ute på landet och trivs jätte bra.
6, När jag gifter mig så ska det bli i kyrkan och med allt vad det innebär.
Gifte mig borgligt och det var en av de lyckligaste och finaste stunder i mitt liv.
Sen har jag säkert gått emot flera saker, som jag förr aldrig skulle ha gjort eller tyckt om. Men dem minns jag inte just nu.
Huvudsaken är att man är lycklig och trivs med det man gör i livet.
Trotts en del motgångar så.. :
Har jag aldrig varit gladare med mitt liv, än vad jag är nu! :-D
1, Ska aldrig träffa någon genom nätet.
Men det har jag gjort många gånger genom åren, innan jag träffade min make.
2, Skulle aldrig kunna tänka mig att flytta till Stockholm.
Men det gjorde jag sommaren 2006. Bodde där i ett halvår.
3, Skulle inte kunna tänka mig att bli ihop med någon med en annan religion än min.
Men det är jag och har kvar min egen, fungerar jätte bra sen flera år.
4, Kaffe är inte gott, det kommer jag aldrig att börja dricka eller gilla.
Det är gott att doppa kakor i kaffe, och någon klonk kaffe, med socker och mjölk i är gott. Men mer är det inte.
5, Fint ute på landet, men där skulle jag inte vilja bo.
Bor ute på landet och trivs jätte bra.
6, När jag gifter mig så ska det bli i kyrkan och med allt vad det innebär.
Gifte mig borgligt och det var en av de lyckligaste och finaste stunder i mitt liv.
Sen har jag säkert gått emot flera saker, som jag förr aldrig skulle ha gjort eller tyckt om. Men dem minns jag inte just nu.
Huvudsaken är att man är lycklig och trivs med det man gör i livet.
Trotts en del motgångar så.. :
Har jag aldrig varit gladare med mitt liv, än vad jag är nu! :-D

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar