onsdag 10 mars 2010

Är så tacksam

Ja, det är jag då verkligen, för all kärlek man har från alla man känner. Skrev att min dag inte vart så bra (kortfattat) tidigare idag på Facebook. Åh, vad goa vänner och släktingar man har, fått flera meddelanden och sådant, där de vill veta hur det är fatt och visa att det jag fått höra om mig själv (det negativa från min förra bvc..), inte alls stämmer in på mig.

Vet ju att jag är en mycket bra mamma till våra småttingar, en bättre mor till den kan de inte få. Jag har alltid velat ha barn och träffa den stora kärleken. Trott flera gånger att det inte kommer hända mig. Men blev motbevisad tack och lov!

En bättre make och bästa vän kunde man inte önska och dessa goa två små barn vi har ihop. Vilken glädje att få ha dem som sina. Jag är inte deppig, men det har varit ett mycket jobbigt år 2009. Men på den familjära frontat helt underbart och det lär det fortsätta många år fram över.

Kan inte tacka nog för den kärlek man får från sin make och våra små. Det är större än något annat.
Då har jag nu inte skrivit något som säger exakt vad vi vart med om, då vi hade vår förra bvc. Det behövs heller inte göras.

Det är något som bara jag och min älskling vet om och så kommer det så förbli. För lyckan kommer att fortsätta växa sig stor och starkare. Jag älskar min familj mer än något annat och det känns så skönt att ha dem här hos sig.

Idag så är maken nere i Skåne och jobbar, kommer hem någon gång under morgon dagen. När får vi som bekant se. Jag hoppas på tidigt, fast det kan man inte räkna med. Han är min prins och vi har äran att ha två goa diamanter. Världa mer än så till och med.

Lycklig! :-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
Är en gift tvåbarnsmamma som fyller trettioett i år. Oftast en lugn och glad person som bl.a. tycker om att sjunga.