Idag fyller jag 31 år. Det ska firas. Imorgon kommer mina föräldrar hit. Så vi håller på och bakar goda grejer här. Blir så sugen när man håller på. Men inte tjuväta här inte. Kul när vi fått kläm på vad vi får och inte får äta vi tre som har allergier eller väldigt känsliga magar. Tösen äter ju som bekant allt hon gillar. Sällan känslig mage där som tur är.
Tösen fyller fyra år den 12 november och det är ju snart, så eftersom att mormorn och morfarn hennes bor många mil bort, slår vi ihop våra födelsedagar. Så hon har fått vara med och bestämma vad vi ska äta, och får presenter av mina föräldrar samtidigt som mig.
Så imorgon lördag blir det kalas här. Mysigt och det ser vi fram emot.
fredag 28 oktober 2011
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Bloggintresserade
Om mig
- Mamma Mia
- Är en gift tvåbarnsmamma som fyller trettioett i år. Oftast en lugn och glad person som bl.a. tycker om att sjunga.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar